Jobopslag

Jobopslag – vikar, projekt- og fastansættelse

Her finder du alle de ledige stillinger vi som vikar, Try&Hire, Projektansættelse eller fastansættelse.

Projekt- og fastansættelser

Intern teknisk rådgiver

Intern teknisk rådgiver

På vegne af en af vore kunder søger vi en person, som brænder for at formidle teknisk viden og forståelse indenfor ventilation?

Som teknisk rådgiver skal du vejlede vores kunder i forhold til tekniske løsninger og tilbud. Jobbet kræver, at du er en struktureret person, da du skal varetage teknisk dokumentation og kunne koordinere komplekse projekter. Du vil indgå i et team med 3 personer.

Vi forventer, at du har øje for den enkelte kundes behov og kan rådgive i alle sammenhæng.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

Teknisk rådgivning og sparring med kunder

Ordrebehandling og tilbudsgivning

Teknisk support

Direkte kontakt med virksomhedens leverandører

Diverse tværfaglige ad hoc opgaver

Hvem er du?

Som person er du imødekommende og empatisk. Du er god til at sætte dig ind i kundens behov og tekniske niveau. Du trives med en varieret hverdag og kan selvstændigt planlægge og koordinere dine aktiviteter under hensyn til det øvrige team.

Du trives med tekniske opgaver og kan tage ejerskab og ansvar for dit arbejdsområde.

Har du en god kommerciel/økonomisk forståelse kombineret med erfaring med projektsalg, er det en fordel i forhold til dette job.

Dit mantra vil være at sikre et højt niveau på teknisk rådgivning.

Din baggrund er ikke afgørende for at få succes i jobbet. Vi forventer dog, at du har en struktureret tilgang til dine opgaver og er frisk på at lære nyt.

Der er travlt i virksomheden. Derfor er det vigtigt, at du kan agere i en travl og undertiden uforudsigelig hverdag.

For at lykkes i jobbet, skal du medbringe erfaring fra en intern salgsfunktion eller erfaring med salg af tekniske produkter samt et solidt kendskab til engelsk. Du vil kunne imponere os, hvis du samtidig har kendskab til ventilationsbranchen.

Vi tilbyder et fuldtidsjob med engagerede kolleger, hvor der er højt til loftet og plads til smil og latter. Du vil få mulighed for at præge udviklingen af det tekniske salg og blive en del af et miljø, hvor høj faglighed, kollegialt sammendhold og god stemning er i højsædet.

Lyder det som noget for dig?

Send dit ansøgning samt et opdateret CV til recruiter Gitte Sørensen, email: gitte@jvs.dk snarest muligt. Vi indkalder løbende til samtaler, men venter naturligvis på den rette kandidat.

 

Der er 2 ledige stillinger

Produktionsplanlægger til barselsvikariat

Produktionsplanlægger til Barselsvikariat

 

 

Her er jobbet til dig, som gerne vil være en del af en virksomhed med familiære værdier, nærhed og samhørighed. Her vil du også blive en del af et uhøjtideligt arbejdsmiljø med gode kolleger og kort vej til beslutningerne.

Du vil få mulighed for at arbejde ca. 15 måneder hos os, indtil vores egen dygtige produktionsplanlægger er tilbage fra barsel

Dine primære opgaver:

Planlægning af produktionen

Kapacitetsoverblik

Overvågning og vedligeholdelse af stamdata

Opfølgning og rapportering

Vi forventer, at du:

Er superbruger i Excel og har et godt kendskab til Navision eller andet ERP system

Har erfaring med produktionsplanlægning

Kan lide en arbejdsdag, hvor der sker noget

Er struktureret

Kan kommunikere med alle i både skrift og tale

Måske har du en baggrund indenfor logistik eller lignende arbejdsområde og har et godt kendtskab til planlægning.

Virksomheden:

100 % danskejet og en virksomhed i vækst. Der er ca. 125 medarbejdere.

Interesseret?

Så send hurtigst muligt en ansøgning og et opdateret CV til recruiter Gitte Sørensen på email: gitte@jvs.dk

Jeg vil glæde mig til at høre fra dig

 

 

Der er 1 ledig stilling

 

Intern marketingassistent til barselsvikariat

Intern marketingassistent til barselsvikariat

Vi søger for en af vore kunder en marketingassistent til et barselsvikariat fra den 1. juni 2022.

Virksomheden er beliggende i Aarhus Nord og beskæftiger ca. 150 medarbejdere, hvoraf mange har været ansat længe. Personalepleje og et godt arbejdsmiljø er prioriteret højt i virksomheden.

Arbejdsopgaverne spænder vidt:

Opdatering og vedligeholdelse af virksomhedens app

Registrering af kursusbeviser

Vedligeholdelse af referencer 

Assistere ved oprettelser af Prækvalifikationer

PowerPoint præsentationer

Registrering af Tro og love erklaringer, samtykkeerklæringer m.m.

Fotografering af byggepladser

Portrætfotografering af medarbejdere

Udvikling/vedligeholdelse af virksomhedens hjemmeside

Vedligeholdelse af virksomhedens salgsapp

Div. statistikker

Har du mod på flere opgaver udover disse, er det også muligt – du sætter grænsen.

Kvalifikationer:

Hvis dine kompetencer matcher ovennævnte opgaver, vil vi meget gerne have dig ombord snarest. 

Vi forventer, at du har mulighed for at holde ferie i ugerne 28 – 30, alternativt ugerne 31 – 32. Dette for at have tid til oplæring, inden vores medarbejder går på barsel.

Vi mangler en fleksibel medarbejder med nogle års marketingerfaring. Du mestrer det danske sprog i både skrift og tale på et højt niveau. Du har erfaring med hjemmesider, SEO, AdWords m.fl. Du kender og behersker brugen af APPs – resten skal vi nok lære dig.

Det vigtigste for os er, at du er en positiv, udadvendt person med et godt humør med lyst til ovenstående arbejdsopgaver og naturligvis kvalifikationer, der gør, at du kan udføre dem.

Vi tilbyder dig en fuldtidsstilling i et år med en fornuftig afløning og gode kolleger i et dejligt miljø med fokus på medarbejderne.

Kan du se dig selv i denne stilling?

Så send en ansøgning samt et opdateret CV til recruiter Gitte Sørensen, email: gitte@jvs.dk

Alle får svar på deres ansøgning i løbet af 14 dage.

Der er 1 ledig stilling

Kvalitetsbevidst CNC-operatør

Erfaren og kvalitetsbevidst CNC-operatør søges til daghold

For en af vore kunder søger vi en CNC-operatør til et fast job med start hurtigst muligt.

Du vil indgå i vores komponentproduktion, som består af dygtige engagerede kolleger. Har du erfaring med CNC-fræsning og har du lyst til at være med til at producere højteknologiske gear- og transmissionsløsninger – så har vi jobbet til dig.

Dine kompetenser:

Vi forventer, at du kan opfylde disse krav:

Du har en baggrund som maskinarbejder/industritekniker – evt. CNC-operatør.

Du har erfaring med opstilling og programmering på fræsemaskiner.

Du har teknisk forståelse og kan læse en tegning.

Du er:

Struktureret og kvalitetsbevidst

Produktiv og kan trives i et travlt miljø

Teamplayer men kan også arbejde selvstændigt

Positiv – også når der er vildt travlt

Mødestabil og kan udvise respekt for kollegerne

Mødetider:

Daghold 37 timer/ugen – mulighed for flextider

Din nye arbejdsplads:

Har ca. 100 medarbejdere. Der er tale om en innovativ, dynamisk virksomhed i god vækst.

Lønnen er god, mange personalegoder, god indretning af arbejdspladsen og ordnede forhold og hjælpsomme kolleger.

Kan du se dig selv i jobbet?

Så send en ansøgning samt dit CV afsted til recruiter Gitte Sørensen, email: gitte@jvs.dk

snarest muligt. Annoncen bliver nedtaget, når stillingen er besat.

 

 

CNC programmør

CNC_programmør/operatør søges til fast job i veletableret virksomhed

På vegne af en af vore kunder syd for Aarhus søger vi en CNC-Programmør/operatør til en fast stilling.

Virksomheden er i markant drift og udvikling og søger derfor en CNC-programmør til programmering og betjening af CNC-dreje og fræsemaskiner.

Du vil indgå i et lille team, som hver dag samarbejder om at levere kvalitet og godt håndværk.

Dit arbejde vil forefå i tæt samarbejde med erfarne kolleger for at sikre kvalitet og værdiskabende leverancer af gear og transmissionsløsninger til vore kunder.

Du er:

En fleksibel og dygtig teamplayer, der kan

programmere CNC dreje- og fræsemaskiner

håndtere problemløsning ved CNC maskinerne

opstille og indkøre CNC maskiner

kvalitetskontrol

For at få succes i jobbet kræver det, at din evne til at fokusere på kvalitet og effektivitet er helt i top, samt at du kan bidrage til et positivt arbejdsmiljø. Det er afgørende, at du kan læse og tale dansk.

Vi forventer, at

du er uddannet maskinarbejder/industritekniker eller har erfaring fra et lignende job. 

du kan trives i et miljø med tempo og præcision

du er klar på nye opgaver og løsningsorienteret

du har ry for at være en god kollega, som gerne yder en ekstra indsats for at nå dagens mål

Vi tilbyder:

En fast stilling i en moderne virksomhed,

God løn og mange personalegoder

En uformel og nærværende ledelse.

Du har mulighed for selv at sætte dit aftryk på udviklingen

Er du blevet interesseret?

Så send en ansøgning samt et opdateret CV til recruiter Gitte Sørensen, email: gitte@jvs.dk snarest muligt.

Vi mangler dig her og nu – men venter naturligvis på den rette. 


virksomhedslogo




    Kontorassistent med kendskab til logistik og økonomi

    Kontorassistent med kendskab til logistik og økonomi

    Er det lige dig at arbejde som kontorassistent og har du erfaring med logistik og økonomi?

    Vil du gerne arbejde 1 – 2 dage om ugen blandt gode kolleger og have en spændende hverdag?

    Hvis ja, så læs videre.

    Vi søger på vegne af en kunde en kontorassistent med erfaring indenfor logistik og økonomi til et vikariat fra nu og fremt til 1. august 2022.

    Arbejdsopgaver:

    Du skal assistere i vores logistikafdeling

    Du skal registrere og bekræfte kundeordrer

    Du skal opdatere kundeordrer i kundeportaler

    Du skal rykke samt ordrebekræfte hos leverandører

    Du skal godkende faktura for transporter og mange andre relaterede opgaver.

    Den profil, vi søger:

    Der er ingen krav om uddannelse, men vi forventer, at du har erfaring med logistik og økonomi

    Du har flair og interesse for IT systemer og må meget gerne have erfaring med Axapta samt Navision BC14 og naturligvis Office-pakken.

    Du taler, skriver og læser dansk og engelsk på højt niveau.

    Du er grundig i dit arbejde

    Du kan håndtere mange bolde i luften og trives i en travl og omskiftelig hverdag.

    Du er struktuereret og kan lide at have orden i dine opgaver.

    Du kan sprede en god stemning og godt humør blandt kollegerne.

    Du kan tiltræde her og nu

    Lyder det som noget for dig?

    Så sende en ansøgning afsted snarest muligt til recruiter Gitte Sørensen, email: gitte@jvs.dk

    Du skal være klar på ikke at holde sommerferie før 1. august. Dette er fordi, der er travlt i afdelingen samt sygdom – derfor ønsker virksomheden en vikar, som kan arbejde igennem indtil denne dato.

     

    Der er 1 ledig stilling

    Jysk Vikarservice A/S, Horsens


    virksomhedslogo


    Arbejdspladsen ligger i Horsens kommune


    Beskrivelse af virksomheden

    Vi leverer dagligt personaleløsninger til alle former for opgaver, f.eks.: Håndværkere, lager, pakkeri, fabrik, chauffører/medhjælpere, rengøring samt administrative opgaver.


    Vigtige datoer

    • Oprettet: 22. april 2022
    • Ansøgningsfrist: 17. juni 2022
    • Ansættelsesdato: Hurtigst muligt

    Virksomheden tilbyder

    • Tidsbegrænset ansættelse
    • Deltid (8 – 16 timer ugentligt)
    • Dag
    • Almindelige vilkår

    Kontaktperson

    • Recruiter
    • Gitte Sørensen
    • Email: gitte@jvs.dk

    Arbejdsgiver

    • Jysk Vikarservice A/S, Horsens
    • Sundvej 9
    • 8700 Horsens
    • Danmark

    Ansøgning


    Annonce ID

    5581944